Post by bimizoceme on Mar 15, 2022 2:17:11 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Lollipop Crush ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Lollipop Crush IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer gull ▞▞▞
▞▞▞ Lollipop Crush 2022 version ▞▞▞
Flott app! Veldig avhengighetsskapende!
Det er ok, det holder deg opptatt
Jeg tror i avhengig! På tide å spille.
Jeg har det veldig gøy med dette spillet.
Jeg elsker dette spillet, men det har vært sagt i lang tid, mer kommer snart. Men det er ikke noe nytt, så du må spille tingen om og om igjen. Latterlig
Hvis kubene blir frosne og det ikke er flere bevegelser blir den bare stående der. Du må tvinge til å lukke appen for å starte på nytt. Også, når du er ferdig med det siste nivået sitter det bare der, når de legger til nye nivåer får de deg til å gjøre om det forrige nivået som allerede var fullført
Etter hvert nivå ba den meg om å rangere den
Spillet er morsomt, men jeg føler at det er en annonse som dukker opp annenhver gang.
Hvor er popstjerneisen blitt av??? Jeg liker ikke denne erstatningen!!!!!!!😠
Jeg vil ha popstjernen tilbake denne suger
Jeg hater når utviklere er så usikre på hva de lager. Det er bevis når du spiller 2 runder og de vil at du skal rangere spillet eller appen. Jeg vil gi den en 2-vurdering for nå i håp om at det kan være morsomt.
Rett utenfor balltre traff med add etter add.stupid
Jeg er på nivå 68 og har ikke tapt ennå. Ingen utfordring overhodet. Kjedelig.
Lollipop Crush פאזל ikfu
Veldig bra spill som gjør det gøy når jeg er ensom
$ verdi suger ... du gir tonnevis av poeng og svært lite lønn for prestasjoner. For få instruksjoner for hvordan man mestrer nivåer, og det er sannsynligvis egnet for små barn.
Bare for barnslig, ikke det jeg håpet på. Diamonds Mine handler om det samme.
Flott app!! Elsker grafikken!
Det er ingen daglig bonus!!!!!!!
Jeg synes det er morsomt og ikke så vanskelig, så små barn kan leke. g barn kan leke
For mange annonsepopuper.
Suger. Til svar. Jeg fant det bare ikke utfordrende. Jeg liker virkelig puslespill, og dette var som jeg sa etter min mening ikke en utfordring
Lollipop Crush Teka-teki rhxm
Alt for mange annonser. Jeg kunne kanskje forstå etter noen runder, men etter hver runde er det latterlig. Så jeg sletter spillet. Det er synd fordi jeg liker spillet.
Altfor lett... målene gir ikke engang mening. Hvis det lagrer poengsummen fra tidligere nivåer, hvor er utfordringen?
For mange popup-annonser.
Hater det enten endre tilbake eller jeg sletter dere alle.
Jeg elsker spillet! Kunne brukt en høyere utbetaling av mynter.
Datamaskinen jukser og trekker fra $ når du slår av spillet. Det lar deg heller ikke fullføre et spill for å få flere poeng. Jeg hadde $15710 da jeg slo av spillet, og da jeg åpnet igjen på 1 sekund var det $15210. Tok av $500 på 1 sekund jeg hadde det av. Dette er oksen. Jeg har bare stengt spillet. Ikke mer av dette.
Hyggelig
Nettopp lastet ned & forsøkte å spille for første gang. Annonser på alle nivåer. Veldig irriterende & ikke en god introduksjon til spillet først. Jeg vil avinstallere nå & ikke kaste bort tiden min. Det er mange andre spill som ikke bombarderer deg like mye med annonser. Førsteinntrykk teller gutter....
Noen innovasjoner med kombinasjonene, men dårlig utført med de enkle nivåene og ingen endeløs modus. Bare det samme spillet igjen
Morsomt spill, selv om alle pop-ups er en stor ulempe. De prøver å tvinge deg til å betale for å bli kvitt annonser.
Med oppdatering åpnes ikke appen
For mange annonser
Det er OK, men jeg får ikke den daglige premien.Jeg kommer ikke til å kjøpe mynter, så jeg tror jeg sletter spillet.
God tidssløser
Jeg fullførte alle 100 nivåene med stort sett tre stjerner og noen to stjerner, det var gøy så lenge det varte! Trenger flere nivåer og gjør det vanskeligere der det tar en dag eller to å bestå et nivå. Jeg har avinstallert dette spillet!
Det er OK for meg, jeg har det gøy
Det suger
Ikke bry deg med å spille det, det ville ikke la meg komme inn, så slutt å se
Sangat mengujakan...saya seronok setiap kali bermain permainan ini..
det er et bra spill ville ha gitt det 5 stjerner, men alle interupsons sette deg av
Disse annonsene gir meg lyst til å kaste nettbrettet mitt ut av vinduet
Jeg liker lollipop-spillet, jeg skulle ønske jeg kunne få det på nettbrettet mitt, men jeg finner det ikke på noen av Kindle fire-nettbrettene mine
Alt for mange annonser! Hvordan slår jeg av annonsene?
Tower Defense - strategy games रणनीति bprl
For mange jævla annonser...
For mange fullskjermannonser når du har en annonse på skjermen nederst hele tiden.