Post by bimizoceme on Mar 15, 2022 2:20:14 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Study Kanji N5 - N1: Janki ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Study Kanji N5 - N1: Janki IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ Lås opp alle ▞▞▞
▞▞▞ Study Kanji N5 - N1: Janki 2022 version ▞▞▞
Bổ ích
Legg til tyrkisk
Hyggelig
Denne appen er veldig bra for å lære Kanji.
Jeg liker veldig godt at jeg kan trene på å skrive kanji med denne appen. Jeg har egentlig ikke brukt det så mye, men lydknappen som er inkludert i vokabularkortene ser ikke ut til å fungere. Det er en reell ulempe fordi jeg må gå til en annen app for å legge inn kanjien for å høre hvordan den høres ut.
Jeg har kjøpt appen, men annonsene forsvant ikke. Hvordan fjerne annonsene fullstendig? Jeg vil endre anmeldelsen hvis utvikleren fikser denne feilen.
veldig nyttig
Å studere for Kanji ved å bruke ord som er langt over det nivået er verdiløst. De lærer deg ikke disse ordene, så du får en haug med feil svar, og det er ingen måte å studere disse ordene på. Å lære merkelige lesninger som er umulig å vite på forhånd. Ingen grunn til at N5 skal være så komplisert.
Jeg begynner å tvile på legitimiteten. Feil bruk av katakana, mangler hiragana. Feil match mellom hiragana og stemmen.
Cần thiết để học Kanji
Beste
Veldig fint
👍👍👍👍👍
Kjempebra❤️
Hvorfor skulle noen betale 458 000 dollar for full tilgang til denne appen? Prøvde du bare å se det maksimale beløpet du kunne selge det?
Nyttig app
veldig interessant app. trenger litt perfeksjon når det kommer til stavekontroll, men så langt har det gått bra.
Flink
Jeg vil ha et alternativ for massenedlasting siden vi ikke kan teste offline. Dette anses som falsk reklame.
Sånn
Study Kanji N5 - N1: Janki શિક્ષણ kvv
Study Kanji N5 - N1: Janki Образование jaop
Det er en veldig fin app, men jeg skulle ønske at det er en engelsk for romajiene, jeg er ikke så flink til å lese både hiragana og katakana ennå.
Tusen takk 🙏🌱🌾💐
Ekstremt nyttig for å lære Kanji. Bare elsker det 🤩🤩🤩🤩🤩
Svaret hjelper ikke, kan fortsatt ikke endre språket til engelsk. Jeg reinstallerte dette igjen, kanskje ikke kommer tilbake lenger. Veldig skuffet, fiks appen din.
Tag Team Karate Fighting Game Adventure alxh
Bra, takk Synd at det ikke er mye språk som fransk. men appen er bra
Jeg elsker dette, og applikasjonen er nyttig.
Super