Post by bimizoceme on Mar 15, 2022 2:41:38 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Leo\u0027s Fortune ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Leo\u0027s Fortune IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ cheats verhogen primogems ▞▞▞
▞▞▞ Leo\u0027s Fortune 2022 version ▞▞▞
Ik hou van het ontwerp en de originaliteit
Vvgu
IK HOU ERVAN
Verschrikkelijke bediening
Goed spel
Leo's Fortune Cabaran yvr
Niveau 4 is onoplosbaar op de Nexus Player, op het deel waar je moet stuiteren. Er is geen manier om met meer kracht naar beneden te gaan, zoals te zien is in de walkthrough-video - alles wat je kunt doen is met normale snelheid vallen.
een van de beste games die ik heb gespeeld
Ik heb de game al een paar keer geïnstalleerd en gespeeld. Ik heb mijn telefoon opnieuw ingesteld en opnieuw geïnstalleerd. De licentieverificatie is mislukt, los het probleem met prioriteit op.
Geweldig spel ... maar het lijkt erop dat het hele spel niet wordt gedownload bij aankoop. Het spel spelen in een beperkt profiel... het probeert deel 2 van niveau 1 te downloaden. Waarom? Tenzij het spel kan worden gespeeld in beperkte profielen op mijn tablet... is het waardeloos. Fix en ik zal de rating verhogen.
Beste korte gameplay maar erg mooi en leuk gemaakt! Zeker kopen.
Niveaus zouden iets eenvoudiger kunnen zijn, maar als ik er eenmaal doorheen ben, is de ene frustratie vergeven en is het op naar de volgende! Wordt soms gek, vooral als je niet ziet welke spikes en vallen er aan het einde van je sprong liggen...
Ik kan het spel niet eens openen
Leo's Fortune הרפתקאות che
レオズ・フォーチュン アドベンチャー vdhe
Geweldige kleine puzzelplatformer. Werd voor het eerst verliefd op dit spel op Windows 10 (mobiel), sindsdien heb ik het ook op iOS en Android gekocht. Het is gewoon zo geweldig dat ik het op alle platforms moet bezitten . Je kunt gewoon niet fout gaan met Leo. Echt niet!
Leuk en ontspannend
Geweldige game, maar het werkte niet meer op mijn Nexus 6P met de Android N-preview.
Dankzij Daniel's opmerking hieronder. Ik ben voorbij niveau 5. Zoals hij zegt, verander de weergavesnelheid naar 60 hertz. Slechts 4 sterren omdat ontwikkelaars dit hadden moeten oplossen. Had een paar duwtjes nodig, maar de doos bewoog. CYWG
Leo's Fortune Avontuur xnt
Als het niet werkt!
Leuk en mooi.
Er is in dit spel echt moeite gestopt. Het verhaal, gameplay en level ontwerp zijn erg netjes gemaakt en verveeld ook niet.
Update: opgelost in de update van 4 februari.
Ik heb dezelfde storing op Act 2 Level 5. Ik kan niet genoeg momentum krijgen om de doos de helling op te duwen. Ik heb een paar YT-video's bekeken om te zien hoe je dat niveau kunt oplossen, en ze duwen de doos gewoon zonder problemen de helling op. Het is feitelijk onmogelijk om het spel hiermee voort te zetten. Corrigeer alstublieft.
Spel is veel te kort. Voor een spel dat $ 4,99 kost, zijn 20 korte niveaus veel te kort en gemakkelijk.Ik had veel meer verwacht na het zien van de trailer en het lezen van de recensies. Geweldig concept, maar niet het geld waard.
Sommige stukken veel te moeilijk. Geduld nodig voor honderden pogingen in bepaalde passages.
Zou niet starten op mijn Galaxy Tab 10.1. Snelle terugbetaling. Ik hoop dat het probleem snel wordt opgelost voor mijn apparaat. Ik kijk er naar uit om het te spelen.
Het spel is erg kort en de sprongen in moeilijkheidsgraad zijn schandalig, ik stierf meer dan 3 keer zo vaak op het laatste niveau als op elk ander niveau, ik denk niet dat het mijn 5 dollar waard was. De gameplay was geweldig en innovatief, maar ik heb het in ongeveer 4 uur verslagen en het heeft bijna geen replay-waarde.
De games zijn echt geweldig, maar een mute-knop zou ik erg op prijs stellen.
geweldig maar kort
Geweldige graphics, soepele en realistische bewegingen en eenvoudige bediening
De knoppen voor overslaan werken niet en wanneer ik op een niveau probeer te klikken, bijvoorbeeld als ik op niveau 2 klik, gaat het naar 3 of 1. Er is iets mis.
Ik kan geen nieuwe inhoud downloaden, los dit op!
Dit is een van de beste games in de Google Play Store.
Beste sidescrolling-spel
Geweldig spel dat ik met plezier heb gespeeld. Genoten van verleden tijd. Veel te kort voor het geld
Super
Leo's Fortune Macəra zjw
Ik heb een heleboel games voor mijn telefoon gedownload en verwijder ze over het algemeen na een paar keer spelen (zelfs de echt goed beoordeelde). Tot nu toe ben ik bij Leo gebleven en heb ik er echt van genoten. De besturing is echt geweldig, en het is uitdagend genoeg dat ik er geen genoeg van krijg. Zoals elders vermeld, zijn de graphics uitstekend en de niveaus erg creatief. Verhaal is ook best schattig.
Ik geniet erg van het spel, maar het gebrek aan ondersteuning voor mijn LG G Pad Google Play Edition-tablet valt erg tegen. Voeg ondersteuning toe voor deze tablet.
CarX Highway Racing რბოლა hmlx
Enkele van de beste tijdgames in Android.